به‌روزرسانی بازی Tiny Tina’s Wonderlands رویدادهای کوتاه و با زمان محدود جدیدی را اضافه می‌کند

به‌روزرسانی بازی Tiny Tina’s Wonderlands رویدادهای کوتاه و با زمان محدود جدیدی را اضافه می‌کند

 Gearbox Software به روز رسانی 1.0.2.0b را برای Tiny Tina’s Wonderlands منتشر کرده است و یک رویداد کوچک جدید با زمان محدود به نام Treasure Ahoy را اضافه کرده است که تا 5 می در دسترس است. دشمنان در Sunfang Oasis و Crackmast Cove را می بیند که طلای بیشتری اعطا می کنند. اجرای ویژه برای اتاق آشوب نیز به روز شده است و نوید یک "لعنت وحشتناک" را به کسانی که همراه با تنظیم مجدد Leaderboard وارد می شوند، می دهد.

 

تغییرات دیگر شامل دو Achievements "You, Esquire" و "So Much for That Guy" است که اکنون به درستی در Co-op تکمیل شده است و Health Vials دیگر در حالت Save your Soul سلامتی را بازیابی نمی کند. برخی از تفنگ‌های تهاجمی نیز تنظیماتی را مشاهده کرده‌اند . هر تیغه اره‌ای که شلیک می‌کند، اکنون پنج درصد آسیب بیشتری وارد می‌کند، اگرچه مدت زمان آن از چهار ثانیه به یک ثانیه کاهش یافته است.

 

مقیاس آسیب ژنراتور Crossbolt تا 71 درصد افزایش یافته است در حالی که مقیاس آسیب ریکرو آن 32 درصد افزایش یافته است. سرعت تعویض حالت گیربکس دستی 20 درصد افزایش یافته و حداقل آتش آن به 30 درصد افزایش یافته است.

 

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در حال حاضر برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس است. بررسی رسمی ما را در اینجا بررسی کنید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو به‌روزرسانی بازی Tiny Tina’s Wonderlands رویدادهای کوتاه و با زمان محدود جدیدی را اضافه می‌کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1acd

خبرنامه بازی ها

گالری